UKESBREV UKE 8

Denne uka har det vært vinterferie og vi har vært færre barn enn vanlig. Vi har derfor ikke fulgt ukeplanen denne uka.

Mandag bakte vi brød og klipte snøkrystaller. De ble kjempe fineJ Vi gikk ut en tur etter lunsj.

Tirsdag spilte vi spill og skrev litt på dataen. Vi lagde eggerøre til lunsj og koste ossJ gikk ut og lagde snøhytte bak i hagen. Barna syntes det var super spennende. Vi akte og måkte taket på lekestua.

Onsdag limte og klippet vi fra noen blader. Vi bygde hytte inne og dramatiserte bukkene bruse. Barna var kjempe ivrigeJ tripp trapp…

Vi gikk ut etter lunsj og koste oss i snøenJ

Torsdag malte vi vinterbilder med maling og glitter. De ble super fineJ til lunsj lagde vi tomatsuppe noe barna er glad i. Vi gikk ut og lekte i snø været. Da vi kom inn koste vi oss med kakao. Smakte godt etter en lang økt uteJ

Fredag bakte vi fastelavnsboller og lagde fastelavnsris. Disse fikk barna med seg hjem. Vi gikk ut og lekte i snøen.

Tusen takk for en super uke. Hilsen store og små i Smitt og SmuleJ